Kierownik Biura Obsługi Klienta (Gdynia)

Region
woj. pomorskie
Miejsce pracy
Gdynia
Dział
Logistyka

Dołączając do nowego zespołu, będziesz odpowiedzialna/y za:

  • koordynowanie przebiegu procesu realizacji zamówień w celu osiągnięcia założonego poziomu obsługi Klientów,
  • optymalizację procesów zachodzących w Biurze Obsługi Klienta,
  • zarządzanie i rozwój kompetencji podległego zespołu,
  • monitorowanie obiegu dokumentów sprzedażowych.

Stawiając na Ciebie oczekujemy, że będziesz osobą, która:

  • posiada doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (min. rok),
  • ma wykształcenie co najmniej średnie,
  • wykazuje się bardzo dobrą znajomością MS Office (w szczególności Excel),
  • posiada kompetencje do zarządzania zespołem,
  • jest sumienna i odpowiedzialna.

Oferujemy miejsce pracy, w którym otrzymasz:

  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • możliwość skorzystania z bogatej oferty benefitów, m.in. platformy kafeteryjnej, karty MultiSport, pakietu prywatnej opieki medycznej, grupowego ubezpieczenia na życie, dofinansowania do wypoczynku i in.

 

Zapraszamy także osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Spółka zatrudniająca: Iglotex Dystrybucja Sp. z o.o., ul. Polska 20, 81-339 Gdynia.

Informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.