Specjalista ds. Zarządzania Danymi Podstawowymi (Skórcz)

Region
woj. pomorskie
Miejsce pracy
Skórcz
Dział
Kontroling

Oferujemy:

  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • wsparcie w procesie wdrożenia,
  • współpracę z liderem rynku FMCG,
  • dostęp do prywatnej opieki medycznej,
  • dostęp do grupowego ubezpieczenia na życie.

 
Zadania na stanowisku: 

  • zapewnienie jakości oraz kompletności danych podstawowych (kartoteki kontrahentów, indeksy, słowniki) w systemach źródłowych,
  • terminowe realizowanie zgłoszeń wnioskujących zmianę danych podstawowych,
  • przygotowywanie raportów z bazy danych kontrahentów i indeksów.


Kandydat którego szukamy:

  • posiada doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • wykazuje się znajomością systemu ERP (mile widziane) oraz znajomością zasad utrzymywania baz danych,
  • ma wykształcenie co najmniej średnie (preferowany kierunek wykształcenia logistyczny/ekonomiczny/informatyczny),
  • wykazuje się bardzo dobrą znajomością MS Office (w szczególności Excel),
  • jest osobą dokładną oraz obowiązkową.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Zapraszamy również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Klauzula informacyjna

  1. Administratorem danych osobowych jest Iglotex Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o. ul. Leśna 2, 83-220 Skórcz.
  2. Dane będą przetwarzane jedynie dla celów związanych z prowadzoną rekrutacją.
  3. Każdemu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W przypadkach wskazanych przepisami prawa osobom których dane dotyczą przysługuje także prawo usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych.
  4. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz na stronie po kliknięciu „APLIKUJ” jednakże przed złożeniem aplikacji w odpowiedzi na ogłoszenie.