Specjalista ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw (Szczecin/Skórcz/Gdynia)

Region
woj. pomorskie
Miejsce pracy
Szczecin, Skórcz lub Gdynia
Dział
Logistyka

Miejsce pracy: Szczecin, Skórcz lub Gdynia

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ogólnopolskiej firmie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • współpracę z liderem rynku FMCG,
  • możliwość skorzystania z wielu benefitów: platformy zakupowej MyBenefit, pakietu prywatnej opieki medycznej oraz grupowego ubezpieczenia na życie.

Twoje zadania:

  • zapewnienie stabilności i regularności dostaw towarów do magazynów,
  • analiza stanów magazynowych i planowanie zapasów,
  • optymalizacja kosztów transportu i składowania,
  • realizacja procesów związanych z zakupami i ich redystrybucją.

Zapraszamy, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku w Dziale Łańcucha Dostaw/ Dziale Zakupów lub w gospodarce magazynowej,
  • masz wykształcenie wyższe (mile widziane: ekonomia, logistyka),
  • bardzo dobrze posługujesz się pakietem MS Office (Excel),
  • wykazujesz się umiejętnością analitycznego myślenia i interpretacji danych liczbowych.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Zapraszamy również osoby z orzeczeniem o niepełnoprawności.

Klauzula informacyjna

  1. Administratorem danych osobowych jest Iglotex Dystrybucja Polska Sp. z o.o. ul. Polska 20, 81-339 Gdynia.
  2. Dane będą przetwarzane jedynie dla celów związanych z prowadzoną rekrutacją.
  3. Każdemu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W przypadkach wskazanych przepisami prawa osobom których dane dotyczą przysługuje także prawo usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych.
  4. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz na stronie po kliknięciu „APLIKUJ” jednakże przed złożeniem aplikacji w odpowiedzi na ogłoszenie.