Nowa odsłona kampanii reklamowej Proste Historie – pierogi wielopokoleniowe!

Nowa odsłona kampanii reklamowej Proste Historie – pierogi wielopokoleniowe!

Z radością ogłaszamy, że właśnie wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Proste Historie, w której główną rolę odgrywają Pierogi z mięsem!. Nowy spot reklamowy przedstawia ciepłą relację między babcią, a wnuczką, które wspólnie spędzają czas przy stole, dzieląc się życiowymi mądrościami i radością. Nasze pierogi nie tylko zachwycają smakiem, ale stają się pretekstem do rozmów i tworzenia wspomnień, które łączą pokolenia.

Kampania potrwa od początku października, do końca listopada 2024 i obejmie emisje spotu reklamowego w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz działania online – na platformach VOD, w serwisie YouTube, na Facebooku, Instagramie i w sieci reklamowej Google.

Zapraszamy do odwiedzenia Landing Page kampanii tutaj i odkrycia, jak bardzo produkty Proste Historie pomagają cieszyć się tym, co w życiu najważniejsze – bliskością, tradycją i wspólnie spędzonym czasem!

Kariera

Grupa Kapitałowa Iglotex to pewna marka pracodawcy. Nasza polityka personalna opiera się na założeniu, że najważniejszym kapitałem firmy są ludzie. Potencjał naszych pracowników przekłada się na rozwój firmy.

Polityka personalna

Najnowsze oferty pracy

region:
woj. Kujawsko - Pomorskie
dział:
Dział Administracji Logistyki
region:
woj. Pomorskie
dział:
Dział Techniczny
region:
woj. mazowieckie
dział:
Sprzedaż w kanale nowoczesnym
region:
woj. Pomorskie
dział:
Logistyka Regionalna

Aktualności

Jak co roku, w Wielką Sobotę, przedstawiciele firmy Iglotex wraz z funkcjonariuszem Oddziału Prewencji Policji w Gdańsku odwiedzili dzieci przebywające na oddziałach szpitalnych...
22 kwietnia 2025
Marka Proste Historie wprowadza nową kategorię produktów – Pierogi na raz. To innowacyjne rozwiązanie w segmencie dań gotowych, które odpowiada na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku...
26 lutego 2025
Za nami 33 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym szczytnym celu wystawiliśmy na licytację voucher na zwiedzanie fabryki w Skórczu i zebraliśmy kwotę 7150 złotych. W eSkarbonce zebraliśmy zaś kwotę 6430 złotych.
7 lutego 2025