Ruszyła nowa kampania marki Proste Historie

Ruszyła nowa kampania marki Proste Historie

Dnia 7 stycznia 2024 roku zainaugurowaliśmy naszą nową kampanię reklamową, promującą kategorię pierogów chłodzonych marki konsumenckiej Proste Historie. W TV pojawiły się nasze wskazania sponsorskie przed ulubionymi programami polskich widzów, filmami oraz w telewizji śniadaniowej na kanałach TVP i TVN. W myśl hasła przewodniego kampanii: "Bez lepienia, więcej nadzienia i czasu z bliskimi", pragniemy zachęcić widzów do odkrywania doskonałego smaku pierogów Proste Historie w wersji na słodko i na słono, które w błyskawiczny sposób można przygotować aż na 3 różne sposoby. Więcej o produktach na stronie: https://prostehistorie.com.pl/pierogi-proste-historie/

Kariera

Grupa Kapitałowa Iglotex to pewna marka pracodawcy. Nasza polityka personalna opiera się na założeniu, że najważniejszym kapitałem firmy są ludzie. Potencjał naszych pracowników przekłada się na rozwój firmy.

Polityka personalna

Najnowsze oferty pracy

region:
woj. Kujawsko - Pomorskie
dział:
Dział Administracji Logistyki
region:
woj. Pomorskie
dział:
Dział Techniczny
region:
woj. mazowieckie
dział:
Sprzedaż w kanale nowoczesnym
region:
woj. Pomorskie
dział:
Logistyka Regionalna

Aktualności

Jak co roku, w Wielką Sobotę, przedstawiciele firmy Iglotex wraz z funkcjonariuszem Oddziału Prewencji Policji w Gdańsku odwiedzili dzieci przebywające na oddziałach szpitalnych...
22 kwietnia 2025
Marka Proste Historie wprowadza nową kategorię produktów – Pierogi na raz. To innowacyjne rozwiązanie w segmencie dań gotowych, które odpowiada na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku...
26 lutego 2025
Za nami 33 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym szczytnym celu wystawiliśmy na licytację voucher na zwiedzanie fabryki w Skórczu i zebraliśmy kwotę 7150 złotych. W eSkarbonce zebraliśmy zaś kwotę 6430 złotych.
7 lutego 2025