Proste Historie po raz kolejny wśród najlepszych marek spożywczych

Proste Historie po raz kolejny wśród najlepszych marek spożywczych

Tym razem popularne „Pyzy z mięsem” zostały nagrodzone Brązową Perłą Rynku FMCG 2016 w kategorii „Dania gotowe”. Cieszymy się bardzo z tego wyróżnienia, przyznanego firmie Iglotex w ramach X edycji niezależnego plebiscytu branżowego – ogólnopolskiego badania Perły Rynku.

Celem badania jest nagrodzenie najlepszych nowości produktowych w najważniejszych kategoriach. W tym roku najlepsze nowości wybrane były przez jury, składające się z przedstawicieli najbardziej liczących się na polskim rynku spożywczych sieci handlowych. Badanie Perły Rynku jest największym i jednym z najstarszych projektów wyłaniających najlepsze produkty głosami handlu. Pierwsza edycja Pereł Rynku odbyła się w 2006 roku. Co roku bierze w niej udział łącznie ponad 400 produktów. Na finałowym podium stoją produkty, które są najlepiej rokującymi nowościami, zasługującymi na miano Złotej, Srebrnej lub Brązowej Perły Rynku. Inicjatorami i organizatorami badania są miesięczniki branżowe: „Wiadomości Handlowe” i „Wiadomości Kosmetyczne”. Więcej informacji o plebiscycie pod adresem: http://wh.perlyrynku.pl/

Serdecznie dziękujemy Państwu za uznanie i oddane na nas głosy!

Galeria

Kariera

Grupa Kapitałowa Iglotex to pewna marka pracodawcy. Nasza polityka personalna opiera się na założeniu, że najważniejszym kapitałem firmy są ludzie. Potencjał naszych pracowników przekłada się na rozwój firmy.

Polityka personalna

Najnowsze oferty pracy

region:
woj.
dział:
region:
woj. Pomorskie
dział:
Logistyka Regionalna
region:
woj. Pomorskie, Podlaskie
dział:
Zakupów
region:
woj. Cała polska
dział:
Sprzedaż

Aktualności

Marka Proste Historie wprowadza nową kategorię produktów – Pierogi na raz. To innowacyjne rozwiązanie w segmencie dań gotowych, które odpowiada na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku...
26 lutego 2025
Za nami 33 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym szczytnym celu wystawiliśmy na licytację voucher na zwiedzanie fabryki w Skórczu i zebraliśmy kwotę 7150 złotych. W eSkarbonce zebraliśmy zaś kwotę 6430 złotych.
7 lutego 2025
Z radością informujemy, że startuje kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Proste Historie, promującej Warzywa na patelnię! Tym razem wracamy z dobrze znanym spotem w odświeżonej wersji...
3 lutego 2025