Złoty "Laur Konsumenta 2016” dla marki Proste Historie!

Złoty

Jest nam niezwykle miło poinformować, że marka Proste Historie została najpopularniejszą marką w kategorii „Żywność mrożona”, otrzymując prestiżowe „Złote Godło" ogólnopolskiego konkursu "Laur Konsumenta 2016”. Nagroda ta jest dla nas ogromnym sukcesem, gdyż jest ona wyrazem uznania samych kupujących!

„Laur Konsumenta” jest znanym i cenionym projektem konsumenckim, mającym na celu wyłonienie najpopularniejszych produktów na polskim rynku. Nagroda jest wyrazem uznania kupujących oraz informacją dla producentów i dystrybutorów, po jakie produkty klienci sięgają najczęściej. Program "Laur Konsumenta", za pomocą sond zamieszczonych na licznych portalach internetowych, mapuje krajobraz rynkowych tendencji, emitując potężny sygnał, na który odpowiadają tysiące respondentów. Głosujący wybierają zwycięzców poszczególnych kategorii, przyznając im odpowiednio złoto, srebro i brąz. Godło "Laur Konsumenta" jest zatem potwierdzeniem silnej pozycji nagradzanych marek i zbiorową formą rekomendacji konsumentów.

Serdecznie dziękujemy Państwu za głosy oddane na nas w tegorocznym plebiscycie „Laur Konsumenta”
oraz zaufanie, jakim obdarzacie markę Proste Historie każdego dnia!

Galeria

Kariera

Grupa Kapitałowa Iglotex to pewna marka pracodawcy. Nasza polityka personalna opiera się na założeniu, że najważniejszym kapitałem firmy są ludzie. Potencjał naszych pracowników przekłada się na rozwój firmy.

Polityka personalna

Najnowsze oferty pracy

region:
woj.
dział:
region:
woj. Pomorskie
dział:
Logistyka Regionalna
region:
woj. Pomorskie, Podlaskie
dział:
Zakupów
region:
woj. Cała polska
dział:
Sprzedaż

Aktualności

Marka Proste Historie wprowadza nową kategorię produktów – Pierogi na raz. To innowacyjne rozwiązanie w segmencie dań gotowych, które odpowiada na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku...
26 lutego 2025
Za nami 33 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym szczytnym celu wystawiliśmy na licytację voucher na zwiedzanie fabryki w Skórczu i zebraliśmy kwotę 7150 złotych. W eSkarbonce zebraliśmy zaś kwotę 6430 złotych.
7 lutego 2025
Z radością informujemy, że startuje kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Proste Historie, promującej Warzywa na patelnię! Tym razem wracamy z dobrze znanym spotem w odświeżonej wersji...
3 lutego 2025