Zupy kremy marki Proste Historie "Przebojowym produktem FMCG 2016"

Zupy kremy marki Proste Historie

Z przyjemnością ogłaszamy, że linia produktowa zup kremów Proste Historie, została nagrodzona w IX edycji prestiżowego konkursu „Przeboje FMCG”, organizowanego przez „Magazyn Życie Handlowe”. Innowacyjne zupy kremy Proste Historie zwyciężyły w kategorii „Mrożonki”, zdobywając złotą statuetkę, a tym samym zaszczytny tytuł „Przeboju FMCG 2016”.

Do walki o statuetkę oraz tytuł „Przeboju FMCG” stanęło w tym roku ponad 400 produktów. Rolę pierwszych ich selekcjonerów pełniło jury złożone z przedstawicieli czołowych sieci i firm dystrybucyjnych w Polsce. Listę zwycięzców konkursu ostatecznie ustalili w II etapie konkursowym sami detaliści - właściciele i kierownicy sklepów, których preferencje oparte na doświadczeniu rynkowym, zbadał instytut badawczy Millword Brawn. Wyniki konkursu zostały oficjalnie ogłoszone 31 maja bieżącego roku, podczas uroczystej gali w restauracji Villa Foksal w Warszawie. W wydarzeniu tym uczestniczyli reprezentanci kilkudziesięciu czołowych firm producenckich polskiego sektora FMCG, w tym przedstawiciel producenta marki Proste Historie – Pan Marek Rogoża, Dyrektor ds. Marketingu Iglotex SA.

Serdecznie dziękujemy Państwu za uznanie i wszystkie głosy oddane na produkty naszej marki! 
Zaufanie, którym nas obdarzyliście, motywuje nas jeszcze bardziej do dalszej pracy nad udoskonaleniem naszej oferty produktowej. 
Już wkrótce w sprzedaży bowiem kolejne smakowite nowości od marki Proste Historie!  

Kariera

Grupa Kapitałowa Iglotex to pewna marka pracodawcy. Nasza polityka personalna opiera się na założeniu, że najważniejszym kapitałem firmy są ludzie. Potencjał naszych pracowników przekłada się na rozwój firmy.

Polityka personalna

Najnowsze oferty pracy

region:
woj.
dział:
region:
woj. Pomorskie
dział:
Logistyka Regionalna
region:
woj. Pomorskie, Podlaskie
dział:
Zakupów
region:
woj. Cała polska
dział:
Sprzedaż

Aktualności

Marka Proste Historie wprowadza nową kategorię produktów – Pierogi na raz. To innowacyjne rozwiązanie w segmencie dań gotowych, które odpowiada na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku...
26 lutego 2025
Za nami 33 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym szczytnym celu wystawiliśmy na licytację voucher na zwiedzanie fabryki w Skórczu i zebraliśmy kwotę 7150 złotych. W eSkarbonce zebraliśmy zaś kwotę 6430 złotych.
7 lutego 2025
Z radością informujemy, że startuje kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Proste Historie, promującej Warzywa na patelnię! Tym razem wracamy z dobrze znanym spotem w odświeżonej wersji...
3 lutego 2025