Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży (Białystok)

Region
woj. Podlaskie
Miejsce pracy
Białystok
Dział
Biuro Wsparcia Sprzedaży

Miejsce pracy: Białystok lub Krzeszowice

Zadania na stanowisku:

  • kontrola oraz rozliczanie kosztów na podstawie warunków współpracy z klientami, rozliczanie promocji,
  • przygotowywanie raportów oraz analiz,
  • wprowadzanie warunków handlowych oraz promocji do systemu ERP,
  • współpraca z zespołem sprzedaży.

Zapraszamy, jeśli:

  • posiadasz wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe),
  • masz doświadczenie w pracy biurowej lub administracyjnej,
  • wykazujesz się bardzo dobrą znajomością programu MS Excel,
  • cechujesz się komunikatywnością i umiejętnością pracy w zespole. 

Możemy Ci zaoferować:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie zawsze na czas (podstawa+premia),
  • wsparcie w procesie adaptacji,
  • przyjazną atmosferę oraz indywidualne podejście do pracownika,
  • możliwość skorzystania z bogatej oferty benefitów, m.in. platformy kafeteryjnej, karty MultiSport, pakietu prywatnej opieki medycznej, grupowego ubezpieczenia na życie, dofinansowania do wypoczynku i in.
  • możliwość przystąpienia do PPE.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Zapraszamy także osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Klauzula informacyjna

  1. Administratorem danych osobowych jest Iglotex Dystrybucja Polska Sp. z o.o. ul. Polska 20, 81-339 Gdynia.
  2. Dane będą przetwarzane jedynie dla celów związanych z prowadzoną rekrutacją.
  3. Każdemu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W przypadkach wskazanych przepisami prawa osobom, których dane dotyczą, przysługuje także prawo usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych.
  4. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz na stronie po kliknięciu „APLIKUJ” jednakże przed złożeniem aplikacji w odpowiedzi na ogłoszenie.