W Nowy Rok z nową kampanią reklamową marki Proste Historie!

Noworocznej tradycji musiało stać się za dość! W TV oraz w internecie zadebiutował nowy spot reklamowy marki Proste Historie pod tytułem: "Jak jechać z Mickiewiczem?". Tym razem jego głównym bohaterem jest Tomasz Karolak, człowiek niezwykle wszechstronny: wspaniały polski aktor teatralny, telewizyjny i filmowy, reżyser teatralny, muzyk oraz wokalista. Opowiada on o swoich domowych inspiracjach kulinarnych w sposób wyjątkowy - spontanicznym wierszem, zgrabnym niczym strofy Mickiewicza...

Zachęcamy do odwiedzenia strony kampanii reklamowej Proste Historie:
jakjechaczmickiewiczem.pl 

Kariera

Grupa Kapitałowa Iglotex to pewna marka pracodawcy. Nasza polityka personalna opiera się na założeniu, że najważniejszym kapitałem firmy są ludzie. Potencjał naszych pracowników przekłada się na rozwój firmy.

Polityka personalna

Najnowsze oferty pracy

region:
woj. pomorskie
dział:
Techniczny
region:
woj. pomorskie
dział:
Produkcja właściwa
region:
woj. pomorskie
dział:
Exportu

Aktualności

Z radością ogłaszamy, że właśnie wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Proste Historie, w której główną rolę odgrywają Pierogi z mięsem! Nowy spot reklamowy przedstawia...
1 października 2024
Już po raz czwarty przystępujemy do plebiscytu Supermeni Jakości w kategorii BEZPIECZEŃSTWO (duża firma), jako organizacja wspierająca systemowe działania biznesowe.
6 sierpnia 2024
Iglotex i Proste Historie miały zaszczyt uczestniczyć w 764. edycji Jarmarku św. Dominika w Gdańsku, gdzie w ramach Święta Kociewia promowaliśmy nasze produkty, regionalne smaki i tradycje.
5 sierpnia 2024