Fritar S.A.

Zakłady produkcyjne w Tarnowie wdrożyły i wprowadziły w życie politykę etyczną, realizowaną poprzez wytyczenie zasad/istoty funkcjonowania i realizacji założonych celów na wszystkich płaszczyznach postępowania etycznego.

Nasze CREDO (Misja firmy), to przemyślane i wyrażone przez najwyższe kierownictwo ponadczasowe, zawsze aktualne zadanie do spełnienia.

Realizujemy i będziemy doskonalić działania zmierzające do uzyskiwania bezpiecznych i najwyższych jakościowo produktów gotowych, z zastosowaniem najnowszych technik zarządzania jakością, środowiskiem, bezpieczeństwem i higieną pracy oraz zasadami etycznego postępowania w biznesie.

Nasz HORYZONT (Wizja firmy), to przemyślany i wyrażony przez Najwyższe kierownictwo obraz/kierunek działania Zakładu. Ciągłe podnoszenie jakości pracy i zadowolenia pracowników, planowanie rozwoju jakości i doskonalenia kultury bezpieczeństwa żywości – przez co pośrednio podniesienie jakości ich życia, zwiększanie zadowolenia i zaufania klientów zewnętrznych (konsumentów i odbiorców) oraz zastosowanie nowoczesnych technik zarządzania Zakładem, co zagwarantuje długotrwałe i stabilne przetrwanie Zakładu na rynku i jego rozwój, oraz zapewnienie gwarancji bezpieczeństwa produkowanej żywności.

Wszystkich klientów zapraszamy do zapoznania się z programem etycznym, który znajduje się pod linkiem:
 
PROGRAM ETYCZNY FRITAR S.A. 

Tam wszyscy nasi Klienci znajdą kontakt do osoby zajmującej się rozpatrywaniem skarg w obszarze postepowania etycznego naszych pracowników np. oszustwem, korupcją, przekupstwem itp.